Indian Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indian Dreams

In deze wereld weet je niet beter dan dat de wereld plat is, en je afhankelijk bent van Moeder Aarde en De Goden. Overleef de reizen of nuttig jezelf in je stam.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Spullen halen voor hemelogen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dillan

Dillan

Aantal berichten : 26
Leeftijd : 32

Indianenprofiel
Manen: 240 [20 jaar]
Partner: /
Status: Gezond

Spullen halen voor hemelogen Empty
BerichtOnderwerp: Spullen halen voor hemelogen   Spullen halen voor hemelogen Emptyvr jun 12, 2009 12:44 pm

Dillan en Macamba renden over de vlaktes richting de watervallen. Daar eindelijk aangekomen was Dillan op zijn hoede. Er waren indianen geweest die Hemelogen wilde vermoorden. Althans dat maakte hij uit dankzij haar angst voor andere indianen en het feit dat haar eigen moeder haar wilde vermoorden.

Hij stapte af en maande Macamba tot stilte. 'Het is al goed jongen, het is al goed.' fluisterde Dillan zijn paard toe. Zijn vriend. Macamba was als veulen verstoten. Hij en Dillan kwamen elkaar tegen op de vlaktes en vanaf dat moment waren ze dikke vrienden.
Dillan zag nog geen indianen . Althans niet direct. Hij hoorde ook niets. Keanu vloog hoog over dit gebied. Hij maakte nog geen geluid dus Dillan sprong over de rots heen. Hij keek even achterom of hij Moya en Hemelogen zou zien. Toen sloop hij door. Op zoek naar de spullen van Malou.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://z3.invisionfree.com/Andalas/index.php?act=idx
Malou
Admin
Malou

Aantal berichten : 35
Leeftijd : 29

Indianenprofiel
Manen: 204 (17 jaar)
Partner: -
Status: Ziek/Gewond

BerichtOnderwerp: Re: Spullen halen voor hemelogen   Spullen halen voor hemelogen Emptyza jun 13, 2009 9:25 pm

Malou keek naar het water wat in de poel kletterde. Ze gleed voorzichtig van Rain af en belandde in het wat vochtige aarde en gras.
'Daar liggen mijn spullen.' zei ze en wees naar een struik. Haar draagmand zag er doorweekt uit, en toen ze hem oppakte zag ze dat de band om hem te dragen stuk was. Er kwam een zucht uit haar keel. Dat zou weer een week werk zijn aan een nieuwe draagmand. Ze liep weer terug, en stapte in een plas van modder. Dat was nog van de regenbui geweest. Met een wat vies gezicht keek ze naar de drab. 'Ik denk dat ik ook nog moccasins moet maken. Op blote voeten reizen gaat denk ik niet er goed...' Malou lachte.
Moya
Admin
Moya

Aantal berichten : 39

Indianenprofiel
Manen: 204
Partner: /
Status: Gezond

BerichtOnderwerp: Re: Spullen halen voor hemelogen   Spullen halen voor hemelogen Emptyzo jun 14, 2009 1:38 pm

Moya gleed nu ook van Rains rug af. "Goed gedaan meisje," zei ze glimlachend tegen de merrie. "Inderdaad," lachte Moya op wat Malou had gezegd. De draagmand was kapot, jammer. Moya glimlachte naar Dillan, ze hadden er een nieuwe vriendin bij. Hopelijk zou Malou zich snel een beetje 'thuisvoelen' bij hen. Nu ging Moya toch weer op Rains rug zitten, konden ze hier weer weg. "Komen jullie ook, het bevalt me hier niet, door de sfeer van die regen van daarstraks," zei ze rustig en keek Dillan en Moya aan.
http://Indiandreams.niceboard.net
Malou
Admin
Malou

Aantal berichten : 35

Indianenprofiel
Manen: 204 (17 jaar)
Partner: -
Status: Ziek/Gewond

BerichtOnderwerp: Re: Spullen halen voor hemelogen   Spullen halen voor hemelogen Emptydo jun 18, 2009 1:01 pm

Malou knikte en sprong weer op het paard. Ze hadden hie rinderdaad niest meer te zoeken.
'Dat is goed. Hebben jullie misschien verstand van moccasins? Ik heb geen idee welk leer ik moet gebruiken.' zei ze. Haar voeten waren koud van de opgedroogde modder, en moccasins zouden nu wel handig zijn. Haar moeder gebruikte vroeger hertenleer, en konijnenbont om het te vullen. Wat miste ze die warme schoenen toch...
Ze zette de kapotte draagmand op haar schoot en klemde haar benen om de onderbuik van Rain. Riet moest ze ook nog halen voor de nieuwe mand.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Spullen halen voor hemelogen   Spullen halen voor hemelogen Empty

Spullen halen voor hemelogen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Dreams :: Gebieden :: Waterval-
Ga naar: