Indian Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indian Dreams

In deze wereld weet je niet beter dan dat de wereld plat is, en je afhankelijk bent van Moeder Aarde en De Goden. Overleef de reizen of nuttig jezelf in je stam.

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Rust.....?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Huyana

Huyana

Aantal berichten : 19

Indianenprofiel
Manen: 195 (16)
Partner: -
Status: Gezond

Rust.....? Empty
BerichtOnderwerp: Rust.....?   Rust.....? Emptydo jun 11, 2009 4:09 pm

Huyana waste zich in het meer. Het was ochtend en de eerste zonnestralen zorgde ervoor dat het licht was. Ze had net bloemetjes geplukt en in een grote mand gestopt. Ze keek naar Shayla die nam ook eventjes tijd voor haarzelf en ging gezellig achter dieren aan rennen. Zou ze gaan zwemmen? Ja, dat wilde ze graag doen, en ze zwom tussen de vissen, die alleen heel hard wegzwommen omdat zij eraan kwam. Na een tijdje wilde ze niet meer, ze was moe en alleen iets te ver van de kant gegaan. Langzaam zwom ze terug naar waar Shayla al op haar stond te wachten. 'Hoi, Shayla!' Ze gaf haar hond een aai. 'Hoe is ie?' Huyana droogde zichzelf af en trok haar kleren weer aan. Shayla had het een bloem uit de mand gehaald en tussen zijn tanden gezet, die zij weer gaf aan Huyana. 'Dank je. Zullen we weer weggaan?' Aan Shayla's gezicht kon je zien dat ze dat niet wilde. 'Spelen?' Ja, dat wilde Shayla natuurlijk wel en liep snel het water in. 'Oké, dan!' En ze ging weer in het water met haar hond spelen. Huyana hoopte altijd dat niemand haar zou zien als ze in het water aan het spelen was. Ze was inmiddels al 195 manen. Gelukkig was het hier (bijna) altijd rustig.
Terwijl ze aan het spelen was, dacht ze dat ze een gedaante zag. Ze zal het wel verkeerd hebben en dat Huyana een schaduw had gezien i.p.v. een mens. Even later zag ze weer dezelfde gedaante en dook ze voorzichtig verder het water in. Voorzichtig keek ze naar de gedaante die steeds dichter bijkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nova

Nova

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 29

Indianenprofiel
Manen: 192 {16}
Partner: nope..

Rust.....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust.....?   Rust.....? Emptydo jun 11, 2009 7:53 pm

Nova kende nog niemand hier ging dus zelf maar op onderzoek uit. Alleen moest ze eerst even naar het meer om zich te wassen. Nova had Huyana al gezien en dook daarom een beetje terug de bosjes in, maar ze had al door dat ze er stond. Nova twijfelde.. zou ze gewoon er op af gaan of zou ze wachten. Eigenlijk wilde ze nou wel iemand leren kennen en dacht dus ook niet verder meer na en liep de bosjes uit. Ze keek naar het meisje in het water. Ze had een hond bij haar. "Hallo" zei Nova voorzichtig en wachtte op een antwoord.
Huyana

Huyana

Indianenprofiel

Rust.....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust.....?   Rust.....? Emptyvr jun 12, 2009 8:00 am

'Hoi...' Huyana had een enger iemand verwacht. Een meisje, van ongeveer haar leeftijd, stond daar naar haar te kijken. 'Wie ben jij?' Vroeg ze toen ze uit het water wilde gaan en naar haar toeliep. 'Sorry, wat ben ik onbeleefd, ik ben Huyana Liseli. Maar zeg maar Huyana. Dat is makkelijker.' Ze keek naar het vreemde meisje, ze leek haar wel aardig. Het meisje leek op iemand van haar stam. 'Zit jij ook bij de Powhatans? Ik wel.' Waarom had Huyana dat niet eerder gezien? 'Kom, spelen in het water.' De mand met bloemen was inmiddels omgegooid door Shayla. 'Stoute hond!' Ze hadden de hele ochtend bloemen zitten plukken en dat was nu voor niets. Huyana ging weer in het water en speelde met de hond Shayla en wachtte tot het meisje ook erbij kwam.
Nova

Nova

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 29

Indianenprofiel
Manen: 192 {16}
Partner: nope..

Rust.....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust.....?   Rust.....? Emptyza jun 13, 2009 10:45 pm

Ze keek naar Huyana die gelukkig niet boos reageerde. 'En ja, ik zit ook bij de Powhatans ' zei Nova terwijl ze het water in ging. Ze keek naar Huyana en haar hond die aan het spelen waren en zag dat de mand omging, ze pakte snel de mand en legde de bloemen die ze nog kon pakken in de mand. Ze gaf de hond een aai en ging toen naast Huyana staan. Nova deed snel even een plons water in haar gezicht om een beetje wakker te worden want ze was nog een beetje moe.
'Wat ga je hierna doen ?? ' vroeg Nova vol interesse.
Huyana

Huyana

Indianenprofiel

Rust.....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust.....?   Rust.....? Emptywo jun 24, 2009 7:13 am

'Ik denk dat ik zo weer het bos inga, naar de waterval of naar het jaag gebied.' Huyana wist dat ze daar niet mocht komen, omdat ze een meisje was, maar ze vond het leuk om daar te zijn. 'Misschien haal ik nog wat bloemetjes en maak ik daar dadelijk weer een mooie bloemenkrans van. Doe jij dat weleens?' Ze keek Nova aan. Nadat ze een tijdje geen antwoord kreeg, vroeg ze maar wat anders. 'Zo en wat ga jij dadelijk doen? Nog langer zwemmen, of ga je weer terug naar het dorp?' Vroeg ze aardig tegen Nova. Huyana stond op en had geen zin meer om te gaan zwemmen. 'Shayla!' Shayla kwam kwispelend uit het water en probeerde het water uit haar vacht te krijgen. Huyana keek naar Nova.
Gesponsorde inhoud

Rust.....? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rust.....?   Rust.....? Empty

Rust.....?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Dreams :: Gebieden :: Meer-
Ga naar: